Nöralterapi, ağrıda en temel tedavi metotlarından biridir.

Almanya’da Doktor Ferdinand ve Doktor Walter Huneke kardeşler tarafından ilk kez tanımlanmıştır. Başta Almanya olmak üzere Avrupa’nın pek çok ülkesinde ağrı kliniklerinde yaygın şekilde kullanılan etkili bir metottur. Nöralterapi ile ağrılı noktaların lokal enjeksiyonlarla rahatlatılmasının yanında hastalık gelişiminde rol oynayan fizyolojik ve patolojik düzensizliklerin tespit edilerek tedavi protokolleri oluşturulur.

Akupunktur noktalarına lokal enjeksiyon uygulamaları, segment tedavisi, vücudun düzenini bozan ve ağrıyı tetikleyen bozucu alanların tespiti ve tedavi edilmesini kapsar. Böylelikle hastalıklara kalıcı çözüm sağlanır.

Nöralterapiyle migren ve fibromiyalji gibi yaşam kalitesini bozan, ilaçlarla ağrıyı baskıladığımız fakat kalıcı çözüm getirilemeyen pek çok hastalıkta iyileşme sağlanır.

NÖRALTERAPİ İLE TEDAVİ EDİLEN BAZI HASTALIKLAR

• Migren,
  • Küme ve gerilim türü baÅŸaÄŸrıları,
  • Fibromiyalji,
  • Romatizal hastalıklar,
  • Bel ve boyun ve sırt bölgesindeki fıtık ve kireçlenmeler,
  • Diz, omuz,dirsek aÄŸrısı ve tendinitleri (Golfçü ve tenisçi dirseÄŸi)
  • Spor yaralanmaları,
  • Nevraljiler: Trigeminal nevralji, zona aÄŸrısı ve sekeli, nöropatik aÄŸrı, fantom aÄŸrısı
  • Yüz Felci
  • Karpal tünel sendromu ,
  • Huzursuz bacak sendromu
  • Uyku bozukluÄŸu ve düzensizliÄŸi,
  • Kronik yorgunluk sendromu,
  • Hormonal bozukluklar: Adet düzensizlikleri, premenstrüel sendrom, sancılı adet, erken menapoz
  • Tonsilit sinüzit ve alerjiler,
  • Detoksifikasyon ve antiaging: Nöralterapiyle vücudumuzun tamir ve iyileÅŸme yeteneÄŸi aktive edilerek toksinlerden arınmamız DETOKSÄ°FÄ°KASYON ve yaÅŸlanmanın geciktirilmesi ANTIAGING saÄŸlanır.